۱۳۸۹ مهر ۹, جمعه

هلند نیز به سوی ممنوعیت برقع پیش می رود

دولت، حمایت حزب بیگانه ستیز را در ازای یک سیاست سخت تر در مورد مهاجرت به دست می آورد.

رم -- 1 اکتبر 2010 -- گام های بعدی از دولت آمستردام، ممنوعیت پوشیدن برقع و محدودیت استفاده از حجاب توسط کارمندان دولتی خواهد بود.

اینها برخی از برنامه ها و درخواست های حزب بیگانه ستیز هلندی Geert Wilders هستند، که در عوض، قول پشتیبانی از دولت فعلی را داده است.

ممنوعیت برقع و محدودیت در مورد مهاجرت برخی از شرایط قرارداد امضا شده میان محافظه کاران، حزب دموکرات مسیحی CDA و حزب مردمی آزادی است، که درخواست های دیگری از دولت نیز دارند.

به جز ممنوعیت برقع ، ویلدرز از دولت وعده سخت گیری های بیشتر در مورد مهاجرت گرفته است . در واقع قانونی معرفی خواهد شد که طبق آن در صورت ارتکاب به جرم در پنج سال اول گرفتن تابعیت هلندی توسط مهاجرین پاسپورت از مجرم پس گرفته خواهد شد و پس گرفتن پاسپورت دپورت شدن از هلند را به همراه خواهد داشت.

همچنین، به نظر می رسد که نخست وزیر جدید Rutte درخواست ویلدرز برای محدود کردن جریان مهاجرین کشورهای غیر غربی به 50 ٪ و کاهش پناهجویان به 25 درصد را قبول کرده باشد. به هر حال برای این تصمیم هنوز منتظر نظر حزب مسیحی Cda می باشند.

این توافق می تواند چهره هلند تولرانت را تغییر دهید. با این حال ، ویلدرز در روزهای آینده باید در دادگاه آمستردام حاضر شود تا در برابر اتهام "تحریک نفرت مذهبی" پاسخگو باشد.

هیچ نظری موجود نیست: